torsdag 20. januar 2011

Da har man mottatt den første leserhistorien! :D Enjoy, boys and girls!



Du skal komme på besøk til meg. Jeg møter deg i døra. Jeg har på meg et forkle, og er naken under. Brystvortene strutter igjennom det tynne stoffet. Jeg snur meg og går inn på kjøkkenet, og du ser den lille faste rumpa mi. Vi setter oss ned, og spiser middag. Jeg tar en fot mellom bena på deg, og kan kjenne gjennom buksa at kuken din er hard. Middagen blir fort glemt, og jeg går og setter meg på bordet foran deg. Ser på deg og smiler, bøyer meg frem og møter leppene dine, og så råkliner vi. Så går jeg hen til benken for å hente noe. Strekker meg litt frem, og plutselig kjenner jeg kuken din trenge seg inni fitta mi bakfra. Jeg støkker litt, var ikke forberedt på det. Men blir så kåt av bli overraska sånn. Du tar av meg forkleet. Du knuller meg deilig, mens du tar på puppene mine. Jeg tar noen jordbær fra kjøkkenbenken og skviser de utover puppene mine. Og du slikker jordbærsausen av. Jeg går hen og setter meg på kjøkkenbordet, og sprer beina godt, sånn at du kan se den våte, barberte fitta mi. Jeg tar to jordbær inni fitta mi, og så tar jeg ut ett og putter det i munnen på deg. Og jeg lar deg slikke fittesafta av det andre jordbæret. Jeg setter meg på kne foran deg, og begynner å suge den harde kuken din heftig. Lar tunga mi bevege seg over hele. Så setter jeg meg på bordet og sier ”Kom og slikk fitta mi!” Den viltre tunga di slikker fitta mi, og det er så godt, aah! Så kjører du den harde deilige kuken i den våte, kåte fitta mi, og vi stønner mer og mer jo hardere du knuller meg. Så kjenner jeg at orgasmen "river" i kroppen min, deilig! Du puster tyngre nå, og plutselig så trekker du deg ut, og spruter den deilige sæden i munnen min. Og jeg svelger unna. Det var jo bare så verdt å få deg på besøk :)

Skrevet av Juul.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar