lørdag 29. januar 2011

Min første seksuelle opplevelse

Fikk spørsmål fra en leser om jeg kunne fortelle om min første seksuelle opplevelse, men jeg tør ikke si hvor gammel jeg var. Var langt fra ”lovlig”, og hadde noen visst hva som foregikk, ville han ha blitt arrestert for utuktig omgang med mindreårige, men fy så spennende det var! Først må jeg nevne èn viktig ting før jeg forteller hva som skjedde, og det er at det er få jenter som er så opphengt i sex, og så frimodig som det jeg var og er, så det er IKKE dermed sagt at selv om JEG likte det som skjedde, så liker ALLE unge jenter det! Ok???? Skal ikke ha det på meg at jeg fremmer uanstendig oppførsel overfor mindreårige.

Nabogutten var en del år eldre enn meg, nesten ti år, faktisk. En ung mann, egentlig. Men kikket på ham gjorde jeg jo likevel. Og fantaserte litt. Tror nok han var klar over at jeg kikket på ham, for en dag kom han over og spurte om jeg kunne hjelpe ham med å henge opp noen gardiner, og å flytte unna noen pappesker han hadde stående i ”hulen sin”, som han kalte kjellerrommet sitt. Så klart ville jeg gjerne hjelpe, bare det å tilbringe tid sammen med ham var ”a fantasy come true” for meg.

Jeg tusla hvertfall  etter ham over gårdsplassen deres, og ned trappa som førte inn til ”løvens hule”.  Han hadde egen inngang under en slags huk, heldige mannen ;)

Etter å ha flytta og stabla pappesker, og hengt å dingla i gardinstengene hans, spurte han om jeg kanskje ville ha noe å drikke. Ja, alt for å hale ut tiden sammen med ham, så klart, så jeg takket ja, jeg. Han labba ut av rommet, og ble borte noen minutter. I mellomtiden hadde jeg satt meg i sengen hans, og bladde litt fraværende i et bilblad jeg fant på senga.

Jeg mer følte enn hørte at han kom tilbake, for hele stemningen i rommet ble plutselig ladet.
Han sto lent mot karmen i døråpningen og så på meg, med en boks Sprite i den ene hånda, og den andre hånda hang fra lomma i jeansen hans, der han hadde stukket tommelen nedi lomma. Aaaah, så sexy! Laidback, SÅÅÅÅ James Dean, og jeg var helt betatt. Se for deg hvordan unger stirrer, så kanskje dere kan forestille dere reaksjonen min, haha!

Jeg greide ikke si noe, jeg bare stirra og stirra, og da slentret han bort til senga si og dumpet ned ved siden av meg, rakte meg boksen og spurte knusktørt;  -”Ka du gape ætti da?”

Jeg lukka munnen med et smell, og rødma helt fra topp til tå. Jeg kan TYDELIG huske hvor teit jeg følte meg idet jeg innså hvor utrolig retarded jeg må ha sett ut. Men der igjen vettu, kjekke gutten, han redda hele situasjonen ved å spørre meg om jeg likte Smokie. Tja, hadde vel hørt en sang eller to av Smokie, kanskje, uten at jeg hadde helt definert dem som ”kule” enda. Men DET sa jeg jo ikke. Jeg sa SELVFØLGELIG ja, og nikka inderlig.

Han reiste seg fra senga og gikk bort til stereoanlegget sitt, og så hørtes plutselig ”Boulevard Of Broken Dreams” fra høyttalerne.  Han snudde seg rundt og liksom skulte på meg et øyeblikk, og så sa han ”Kom hit og dans da!”, og begynte plutselig å sprette og hoppe rundt mens han gaula til musikken.

Jeg begynte å fnise, og spratt opp av senga for å veive med armene og hoppe rundt sammen med ham midt i den rotete hula hans. Ååååh, så klisjeaktig, vi hoppa rundt som to idioter helt til sangen var ferdig, og langt inni neste sang, før han plutselig bare slapp seg ned på gulvet, direkte DATT sammen som en potetsekk. Og jeg herma etter. Datt sammen jeg og, og der lå vi midt på gulvet og pustet og peste til tonene av ”Chasing Shadows”. Han stirra i taket, jeg stirra på ham. Så snudde han seg over på siden, støttet hodet i den ene hånda, og dytta meg med den andre mens han gliste mot meg på en frekk måte. Så jeg måtte jo dytte tilbake. Vi lekte tydeligvis hermeleken, uten at det var blitt avtalt på noen måte. Jeg har ingen svar på hvordan han fikk trigga meg, men noe lå HELT tydelig i luften. Jeg følte spenningen, og fulgte med på hver minste lille bevegelse han foretok seg, så jeg kunne speile den, og vise jeg ville være med på dette. Han dytta igjen, og jeg dytta tilbake. Sånn holdt vi på noen minutter, mens vi flirte og geipet grimaser til hverandre.

Så oppdaga han at jeg er kilen. Han stakk fingrene i siden på meg, og jeg knakk sammen og hylte. Jeg kom meg akkurat unna, før jeg plutselig fikk følelsen av å sitte fast i et gummistrikk, jeg dro meg unna, han dro meg tilbake, og stakk meg med fingrene i siden min.
Igjen og igjen, og tilslutt ble jeg nesten litt desperat. Kiling er gøy inntil et visst punkt, etter det punktet er passert, er det bare jævlig. Det punktet nærmet seg i rasende fart. Hylene mine gikk over i hikst, og så oppfattet han endelig at jeg ikke likte denne kileleken lenger. Og rulla seg oppå meg.

Der ligger jeg, ei lita uferdig jente, med en to meter lang MANN oppå meg, og bråtenner.

Jeg gispet hørbart og stirra ham i øynene, og han stirra tilbake. Gravalvorlig.
”Unnskyld.”, sa han.
”For ka?” spurte jeg.
”Ferr at æ itj stoppa før det vart ubehagelig te dæ.”

Han kikka på meg lenge, og så beveget han seg en ørliten tanke. Og beina mine gled fra hverandre automatisk, mens jeg tenkte at jeg burde ha stoppa dem. Knip igjen beina, jente! Men lyktes dårlig. Dermed havna mannen mellom lårene mine, og jeg kjente at han var hard mot musebakken min, og jeg skjønte godt hva som var i ferd med å skje. Jeg gispet igjen, men uten å slippe øyekontakten med ham, og jeg så at han lette i øynene mine etter tegn på at han hadde gått for langt.
Han beveget seg en liten tanke igjen, og jeg klynket høyt, og beit meg i leppa. Han stirra meg i øynene, beveget seg litt mer, og så traff han meg akkurat DER. Der hvor det gjør så godt.

Jeg lukka øynene, jeg rødma, og jeg elsket hver sekund vi lå sånn på et skittent tregulv i en kjeller i nabohuset.

Han rulla seg plutselig av meg, og dro meg med over seg, og så hadde vi liksom plutselig bytta plass. Han satte meg direkte opp, grep tak i hoftene mine, og løftet meg på plass over den jeansinnpakka hardingen, mens han stirra meg i øynene og jeg kan bare anta at han ventet på signal om at jeg hadde fått nok. Jeg klynka igjen jeg, og ble sikkert enda rødere der jeg satt og kjente på den følelsen det å sitte på en ung MANN ga meg. Jeg hadde VONDT i underlivet, så lynkåt var jeg, og jeg gynget forsiktig frem og tilbake på ham, og nøt hvordan han traff meg så deilig akkurat DER. Jeg hadde fantasert om dette så mange ganger og onanert til tanken på at jeg engang skulle kjenne på en ekte mannetiss, at jeg nesten ikke greidde å tro på at det faktisk hendte. Nå.


Han lå helt rolig og lot meg holde på, mens han hold hendene sine forsiktig på hoftene mine. Etter hvert ble det så deilig at jeg ikke klarte å holde tilbake et stønn, og da stønnet han også.
 Jeg satte hendene mine på brystkassen hans og gned meg hardere mot ham, gynget frem og tilbake, og turte knapt å puste, i tilfelle den deilige følelsen plutselig skulle gi seg.
Etter noen få minutter, bet han seg i underleppa, grep hardere tak i hoftene mine, og liksom hjalp bevegelsene mine videre, og jeg fikk min første orgasme sammen med en mann.

Jeg klynket og klynket, og følte at noe skjedde hos ham også, selv om jeg ikke helt hadde grep om hva som skjedde under en mannlig orgasme.

Før jeg egentlig helt forsto hva som hadde skjedd, hadde han dyttet meg av seg og satt seg opp.
Han stirret fremdeles på meg, og jeg følte en inderlighet for ham jeg aldri hadde opplevd før.

”Det som skjedd no må du hold kjeft om”, sa han så, og så ganske så skyldsbetynget ut.
”Ta det med ro”, svarte jeg veslevoksent, og nikket. ”Æ ska itj sei nå te nånn.”

Han takket for hjelpen, og beklaget det som skjedde, selv om jeg forsikret ham om at jeg hadde likt det. Jeg rusla hjem etter dette, og har knapt snakket to ord med ham siden den gang. Men å glemme opplevelsen gjør jeg nok aldri. Jeg må ha onanert minst hundre ganger det påfølgende døgnet, hvor jeg gjenopplevde hendelsen på nytt og på nytt, og jeg tror nok jeg stirret lengselsfullt bort på ”hulen” hans mer enn èn gang i oppveksten min etter dette.




Jeg tror han bebreidet seg selv i ettertiden, og det hadde han jo egentlig grunn til, men JEG, jeg kan fremdeles fantasere om denne hendelsen, og se tilbake på den som noe forbudt og deilig som jeg ALDRI ville ha bytta bort. Aldri.


Frøydis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar