mandag 7. februar 2011

Vi er glade i tog, vi trøndere...;) Ny leserhistorie!


Dette er en sann historie som hendte meg for få år siden.
Jeg gikk på toget i Trondheim og skulle innover til Innherred.
Samtidig kom det 5-6 russejenter på toget.
De hadde nok tatt en liten en for det var mye latter.
Den ene var ei lyshåret jente som hadde temmelig utringet klær. Kløften nedover vistes, og jeg kunne bare tenke meg resten. Men hun var bare 18 så jeg avsluttet disse tankene.
Så måtte jeg på toalettet en tur. På vei ut så sto hun plutselig på utsiden. 
Hun skulle nok også dit. Hun smilte så fint til meg.
"Jeg så at du så på puppene mine", sa hun ertende.
Jeg kunne ikke nekte for det. Så slo en vanvittig tanke meg.
Jeg skyvde henne inn på toalettet og stengte døra.
Vi møttes i et dypt tungekyss.
"Hvis du ikke ønsker dette må du si ifra" hvisket jeg.
"Jeg er kåt på deg", fikk jeg til svar.
De store puppene hennes måtte bare ut i det fri. De var som sto store meloner, og jeg kunne ikke få sugd dem nok, men vi var i manko på tid.



Hun vrengte selv av seg russebuksa og en lys dott kom til syne. Jeg bøyde meg ned og lot tunga berøre klitorisen hennes. Hun rykket til og klemte hodet mitt mot fitta si.
Jeg brukte tunga hardt og intenst. Så kom hun plutselig i en heftig orgasme, gnidde fitta frenetisk mot hodet mitt. Så sank hun sammen og satte seg på toalettskåla helt skjelvende i bena.
Jeg sto der med en kjempeståkuk. Plutselig rev hun av meg buksa, fant kuken og begynte å suge helt vilt. Samtidig runket hun meg. Dette kunne hun. For meg som var såpass mye eldre enn henne, var jo dette rene himmelriket. Å se hodet hennes gå fram og tilbake, og å holde omkring de store puppene hennes ble simpelthen for mye for meg.
"Jeg kommer nå" sa jeg til henne.
Hun økte tempoet. Så kom jeg i kaskader av varm sperma inn i munnen hennes. Hun svelget og runket, tømte meg helt. En sæddråpe hang igjen på overleppa hennes. Vi pakket sammen godsakene, og jeg gikk ut. Straks etterpå kom også hun ut og satte seg på plassen sin. Hun hadde et smil om munnen.
Det hele var sikkert over i løpet av minutter.
Togturen fortsatte som ingenting hadde hendt.
En time senere hadde jeg fremdeles ikke kommet fram.
Hun møtte blikket mitt liksom spørrende og så i retning toalettet igjen. Jeg trodde jeg skjønte hva hun mente, reiste meg og gikk inn på toalettet igjen. Etter et minutt banket det forsiktig på døra. Jeg slapp henne inn. Hun kastet seg om halsen og kysset meg dypt og inderlig. For andre gang på denne reisen kom puppene hennes til syne igjen. Hun ville kjenne kuken min inne i seg. Hun tok av seg buksene på det ene benet og stilte seg med baken mot meg. Jeg tok fram en stiv kuk, fant fitteåpningen hennes og trykte på forsiktig i hennes trange tenåringsfitte. Hun var så våt at med et svupp bunnet jeg inne i henne.
"Jeg bruker piller" sa hun.
Så tok jeg tak i puppene hennes med den ene handa og fingret klitorisen med den andre. Igjen jaget vi mot orgasmen. Hun kom nesten med en gang, og med ei melkende fitte omkring kuken min, sendte jeg ivei en ladning sæd inni henne. Jeg følte at jeg aldri stoppet med å sprute.
Før vi gikk ut møttes vi i et dypt kyss. Hun kom ut litt etter meg. Smilte lurt i det hun passerte.
Så gikk jeg av toget. Hun hadde nok nevnt dette for venninna si, for hun smilte også lurt til meg i det jeg gikk av.
I etterkant har jeg tenkt på situasjonen. Ei trang russemus var nok uvant for meg.
Om jeg var en del av russeknute vet ikke jeg, men jeg hadde det fantastisk fint. Ettersom jeg har passert 60 regner jeg ikke med å treffe på en slik situasjon igjen. Så det får bli med minnene med mindre at noen kunne.......men det er en annen sak.


 
 Innsendt av en kåt, eldre mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar