onsdag 9. februar 2011

Strap ons og analsex...


Er så mye fokus på jenter og analsex, men ikke glem at gutta har akkurat samme følelser rundt og i anus som vi jenter har. Det gjør ikke mannen "homo", ikke engang litt bifil. Det er rett og slett bare en mann som har lært å kjenne kroppen sin, og nyter å leke med den. HELE kroppen. Det finnes selvsagt menn som ikke tør tenke tanken engang, på å skulle leke med baken, å skulle INN der det bare er enveisskjørt. Jenter og, for den del, men jentene har det lettere i forhold til å innrømme at analsex tenner en, og at man praktiserer det.





Jeg har alltid vært en frittalende jente, helt fra jeg var svært ung, og har alltid vært svært nysgjerrig, både på MIN kropp og andres. Derfor har folk alltid hatt lett for å prate med meg, og dele tanker og tabufølelser. Jeg spør. Får ofte nølende respons, men så tør de opp etterhvert, og innrømmer at de liker ting de aldri ville innrømt for andre. Jeg dømmer ingen. Jeg er nasty. Og da er det plutselig greit for andre å slippe fasaden litt, og innrømme for seg selv, at man kanskje ikke er så annerledes enn alle andre. Og at det finnes flere som meg.


Jeg har vært til sengs med en del menn nå, og størsteparten av dem liker rumpekos. Jeg visste ikke selv at jeg likte analsex før jeg var langt oppi tenårene, da en elsker accidentally "bomma" på riktig hull. Jeg blir som nevnt tidligere, ganske så klissvåt, så derfor glapp penishodet relativt lett gjennom, og var plutselig på innsiden. Vi var beruset begge to, og da mister man jo som kjent en del hemninger, og pils funker uansett som afrodisiak for meg. På et sånt nivå at får jeg en pils innabords, så må jeg som regel bytte truse et par ganger i løpet av kvelden. Og alle menn blir plutselig svært attraktive.

Vi knuller så svetten renner, og så trekker han seg så langt ut at han glipper på utsiden, og BOMMER på musa. Penishodet er plutselig i rompa mi, og jeg remjer som ei hannkatt i brunst. Jeg får liksom ikke bestemt meg, er det deilig eller vondt, digg eller bokstavelig talt CRAP? Min elsker bråstopper da han merker at pikken ikke er der den burde være, og sperrer opp øya på vidt gap. Jeg gaper tilsvarende, bare med munnen. Men Frøydis har pils innabords, og er kåt som faen, så jeg klapper tak i rumpeballene hans, og drar ham inntil meg, og elskeren purrer meg omtrent i øret. Jeg brenner av lyst, og elskeren bestemmer seg for å gjøre Frøydis SVÆRT lykkelig, så han dytter en finger i musa mi, og da kommer jeg så jeg GRINER! Og jeg ble frelst. Analsex-frelst. Jeg oppdaget at rumper tente meg, og at jeg likte tanken på den forbudte nytelsen jeg fikk av analsex. Og så oppdaget jeg at jeg likte menn som likte menn, for de gjør jo ting i andres rumper stadig vekk, og så utviklet det seg bare.



Jeg har nok rumpefetisj. Og vi er mange i vår bås.

Elskeren min ble ikke så lykkelig en liten stund etterpå, da han insisterte på å prøve analsex i edru tilstand, og jeg ga ham et ultimatum, frekk som jeg jo er. Skulle jeg, skulle han, sa jeg, og slik ble det.

Frøydis får det ofte som hun vil. Jeg elsker å suge en ren og deilig, sexy mann, og mens jeg sugde ham, kilte jeg ham med en fingertupp under ballene, som for å myke ham opp. Deretter lot jeg fingeren gli lenger og lenger ned, mot målet, og lot fingertuppen ligge en liten stund akkurat i anusgropen. Det var ikke til å ta feil av, hverken på jokkebevegelsene på hoftene hans, eller på lydene hans, at han likte det, og tente. Kanskje litt mot sin vilje, men han tente. Og surprise, surprise, etter at jeg hadde vætet fingertuppen, og lurt den BITTELITT innenfor rumperingen hans, da kom han. Og etterpå måtte han innrømme at det var det heftigste han hadde følt. Noensinne. Og jeg var fryktelig fornøyd ;)))

Siden har jeg fingret og sugd mange menn, og har også en flott liten strap on liggende, om noen av mine elskere skulle falle for fristelsen å ville prøve den.

8 kommentarer:

  1. Personlig er jeg nå glad i analsex, både og gi og motta.
    Men jeg skjønner på en måte at enkelte synes det er litt "eklere" (i mangel av et bedre ord) å skulle stimulere mannen analt enn om dama i forholdet blir det. Vi mannfolk er jo ganske hårete og svette i rumpesprekken, så det ser kanskje ikke så innbydende ut (blir dog straks bedre etter litt barbering, selv om det stikker som et helvete når hårene gror ut).

    Også viktig å nevne at mannens "g-punkt", prostata, ligger et par cm opp i baken. Kyndig stimulering av prostata kan gi opplevelser man ikke trodde var mulig for en mann :-D

    Strapon er også deilig å bruke. Også er det deilig morsomt på en måte, når dama på en måte tar "gutterollen" i senga...

    SvarSlett
  2. Haha, joda, hårene forsvinner ikke de, selv om man er kåt, men svetten er jo svært enkelt å gjøre noe med da ;) Hårene og, i grunnen, frem med barbersaker om man ikke liker dem. :)

    Ja, mange menn sverger til prostatamassasje, "melking", og får sterkere orgasmer av det. Mange sier også at de er i stand til å komme flere ganger etter hverandre ved hjelp av prostatastimulering. Så her er det bare å leke seg frem og kose seg!

    SvarSlett
  3. Hei Frøydis, først og fremst må jeg bare si at du er en sykt bra sex blogg her.

    Jeg fant ut for en god stund sida at jeg liker og gi anal sex. For noen måneder siden på en fuktig kveld fant dama mi ut at ho skulle leke litt med anusen min imens ho sugde meg.

    Etter dette fant jeg ut at og ha en finger i anus mens jeg ligger oppå ho gjør bare mere nytelse. jeg har eksperimentert litt på egenhånd med og stimulere anus, og bruk av en liten plugg.

    Har just nå foreslått for hun at vi kjøper en strap on, og at hun kan dominere meg i senga. Og lettene for meg så gikk hun med på dette. Men advarte meg i at hun kunne få et lite latterbrudd etter og ha sett dette for seg.
    Ser frem til at vår lille pakke ifra kondomeriet.no kommer i posten, og vi kan ta sexlivet et skritt videre.

    Fortsatt litt i tvil på om jeg kommer til og like det, men om dette blir godt.

    SvarSlett
  4. I used to be suggested this website via my cousin.
    I am no longer sure whether this put up is written via him as no one else recognise such targeted approximately my problem.

    You're incredible! Thank you!

    Feel free to visit my site ... xxx movies

    SvarSlett
  5. rolex watches
    Greetings from Ohio! I'm bored to tears at work
    so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.
    I really like the info you present here and can't wait to take a look when I get home.

    I'm shocked at how quick your blog loaded on my mobile ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, superb site!

    SvarSlett
  6. snakke om G-punkttabufølelser er tabu .men kan inromme hadde sex pa en konsert med strapp pa inne pa en mobil toalett som holt pa a velte,svetten rant. og renner enna nar jeg forteller det. men det var deilig. men fikk problemer i etterkant med barneverne ,fordi han nissen jeg hadde sex med. la ut bildeene pa sden der jeg traff han.vi hadde sex rund om kring. og det var siden jeg traff han. Men bare et sporsmal!
    hva i soren gjoe barneverne pa fastfoxxx.net . ikke rart vi har noe som heter skygge barna det norske samfunne. liker tanken pa frihet i samfunne. sex pa offentlige steder gjor oss ikke til darlige mensker

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Nei, vet det. Vi har bl.a. match og anyflirts.com, men er 18 år da ;-)

    SvarSlett