mandag 24. januar 2011

Dagen er ikke den samme uten VG!

Vi vet vel alle hvor kjedelige togturer kan være, så lenge man ikke har med seg en interessant venn da…

Denne vennen, la oss kalle ham Stig, og jeg, vi skulle ta Nordlandsbanen ”hjæm åt ho mor”, etter endt julefeiring hos ham. Stig og jeg var vel egentlig kjærester, uten at vi hadde satt noen klar definisjon på vårt vennskap…..med goder.

Nattog er fine greier. Stille og fredelig, og ingen skrikerunger som sparker deg i ryggen eller masete telefonsamtaler rundt om i vogna. Stig og jeg satt og mumla stillferdig oss i mellom, mens vi bladde litt tafatt i en VG noen før oss hadde lagt igjen i setet vårt. Av gammel vane la jeg hånden min på låret hans, likte liksom å ha den der. Etter hvert som flere av våre medpassasjerer slår av lysene sine over hodet, og legger seg til for å sove, og det ble lenger og lenger mellom hvert stoppested, jo flere rare ideer dukket opp i hodet mitt.
Jeg visste Stig var litt ”sprek” av seg, men tenkte jeg fikk teste ut HVOR sprek han kunne være, så jeg lot hånden min vandre oppover og nedover låret hans og forsøkte å se ham dypt i øynene hver gang vi hadde blikkontakt der vi småpratet om løst og fast. Ettersom jeg ikke fikk den store reaksjonen sånn med en gang, lot jeg hånden min gli LITT lenger opp for hvert strøk jeg tok, og hentet frem kåtblikket mitt.

”Du, hva driver du med, egentlig?”, spør han etter en liten pause i praten. Jeg gliser tilbake, ser på ham under luggen min og fortsetter å stryke opp og ned på låret hans, helt ned mot kneet, og så veeeeldig sakte oppover igjen, denne gangen praktisk talt ”helt hjem”. Jeg lurer halvveis på om han kommer til å stoppe meg, men han lener seg faktisk tilbake i setet, sukker litt fornøyd, og lukker øynene. ”Yay!”, tenker jeg. Fritt spillerom! Digg.

Jeg lener meg inn mot ham, og dekker dermed mot innsyn om passasjeren bak skulle finne på å kikke mellom setene. Legger hånden min over smekkens hans, og kan fornøyd konstatere at DER var det blitt reaksjon, ja! Stryker og klemmer litt over, rundt og på ham, inntil han ufrivillig slipper et lite klynk. Med spørrende blikk setter jeg meg litt opp, og da mumler han ”Trangt.” :P
”Vel, det kan vi jo enkelt fikse”, sier jeg, og løsner beltespennen hans. Han gliser mot meg, før han ser seg litt raskt rundt i vogna. Forsiktig, uten å lage så mye raslelyder, brer han ut avisen igjen, så den skjuler at jeg har pakket ut hele julestasen.

Akkurat da hører vi den vakuumlyden dørene gir fra seg mellom vognene idet de går opp, og der kommer konduktøren. Om jeg hadde røsket til meg hånden, ville han jo sett med èn gang at noe suspekt hadde foregått, så jeg sitter fortsatt med hånden min i et fast grep om Stigs deilige kosepinne, mens Stig febrilsk leser VG, da konduktøren spaserer mot oss. Jeg klarer ikke annet enn å glise til konduktøren idet han passerer, noe som gjør at han stanser et øyeblikk, og spør oss om alt går bra. ”Ja!”, piper Stig med tynn stemme, og jeg mumler et lite ”Jo’a…”, og jeg kan kjenne Stigs puls som banker og slår i pikken hans, idet konduktøren bestemmer seg for at vi mest sannsynlig vil være ifred sånn midt på natten, og rusler videre.

Stig og jeg ser på hverandre, og fniser litt, men nå har vi blitt dønn kåte begge to, så smilene glir fort over i villskap. Jeg bøyer meg over ham og fanger opp den pulserende pikken med leppene, og Stig slipper fra seg et høylydt stønn idet jeg suger hodet inn i munnen. Jeg elsker å terge og pirre, og hele situasjonen tenner meg sånn at jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om noen hadde sett oss. Jeg suger og slikker og koser meg, og innen et par minutter kjenner jeg at Stig er klar til å levere satsen. Jeg kan ta imot spruten i munnen, men jeg liker ikke å svelge den, så hva gjør vi?
Jeg rakk ikke å tenke mer før hele ladningen kom i tre-fire skudd, og når han har tømt seg gir han meg avisen mens han pakker inn utstyret og knepper igjen buksa. Jeg sitter der med ballongkinn da jeg plutselig får ideen om å spytte ut sæden i avisa jeg har i hendene. Som tenkt, så gjort, og avisen klistret seg lydig sammen etter jeg hadde ”tørka” av tunga så den sikkert var helt svart av trykksverte.
Stig humrer og hvisker halvhøyt ”Du er faen ikke helt rett du, Frøydis!” og ærbødigst tilbyr meg colaen sin så jeg får gurgle vekk smaken av sæd. Etter en halv halvliter føles munnen ok igjen. Jeg ruller sammen VG’n, og stapper den ned i den lille søppelbøtta ut mot midtgangen, lener meg inntil Stig, og er riktig så fornøyd med meg selv.

Og da kom ”ptshhh”-lyden bak oss igjen. Stig og jeg ser på hverandre og jeg kan lese i øynene hans at han tenker det samme som meg. ”Det var faen meg på fittehåret!”

Konduktøren kommer mot oss bakfra, og idet han passerer oss, klapper han meg på skulderen, siden jeg sitter ytterst, og spør ”Er dere ferdige med denne?”, napper til seg avisen fra søppelbøtta, og Stig, den idioten, sier ”Ja jøss, bare ta’n!”. Jeg er ganske sikker på at jeg stirra med åpen munn, litt sånn type fisk på land, på både konduktøren og på Stig. Konduktøren forsvinner med et ”Mange takk!”, og jeg klasker Stig i panna, og freser ”Jeg spytta nettopp spermen din i den avisa!”
Stig hiver seg bakover i setet og stirrer på meg i sikkert fem minutter før han greidde å si noe. ”Hva faen, jeg trodde du svelga den?”

Hele resten av turen satt både Stig og jeg som på nåler og fryktet at en illsint konduktør kom for å hive oss av toget. Ikke før vi skulle til å hoppe av toget ved stasjonen vår et par timer senere, kom reaksjonen. Den antatt illsinte konduktøren stilte seg opp foran den utgangen vi skulle ut gjennom. Jeg prøver forferdet å unngå blikket hans, og klarer det så vidt, til vi har hoppet ut på perrongen. Da lener konduktøren seg mot meg, og sier ”Dagen er ikke den samme uten VG!!”, før han blunket til oss og klatrer opp trappa igjen, blåser i fløyta si, og stenger døra.

Tchoo tchoo!

Kjære konduktør, om du skulle lese dette noen gang, og kjenner deg igjen, vit at vi ikke ga deg en avis med sperm i med vilje, og TUSEN takk for at du ikke kastet oss av ved første stoppeplass! :D

Frøydis

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar