søndag 30. januar 2011

En liten fantasi sånn sent på kvelden....

Hadde vært deilig å være flue på veggen der du satt og leste i bloggen min, eller skrev med frekke jenter, og kanskje satt med ståpikk ;)

Vært deilig å ta deg på fersken, spionere på deg mens du tok på deg selv... kanskje hadde du åpnet buksesmekken etterhvert, og tatt frem ståpikken, og jeg ville ha blitt så sykt kåt... Kanskje jeg hadde klynket, og du hadde hørt meg... kanskje ville du latt som ingenting, satt deg bedre til rette og vist meg mer, uten at jeg ville visst at DU visste...

Kanskje hadde du plutselig snakket til meg, og jeg ville blitt overrasket, men enda kåtere.. kanskje hadde du sagt noe sånt som "Jeg vet du ser på... Blir du kåt av å se på meg, vennen?"
Jeg ville nok ha stønnet og blitt svak i knærne, og pepet frem et tynt "Ja...!"

Jeg ville ha gått sakte mot deg, uten å slippe synet av hånden din rundt ståpikken, og uten et eneste ord, satt meg på kne foran deg, mens jeg lot hendene mine stryke deg på knærne.. Kanskje ville du ha holdt frem kuken din mot meg, tilbudt den, og jeg ville takknemlig ha lent meg nærmere, og latt synet av deg overvelde meg.. ville latt leppene mine treffe pikkhodet ditt i et fjærlett kyss...igjen og igjen...

Ville strøket hendene mine oppover lårene dine, og latt dem møttes rundt roten av kuken din, ville latt leppene mine gli nedover hele lengden din, ned til ballene, og da ville jeg åpnet munnen og latt en fuktig tungespiss treffe ballene.. Ville langsomt latt meg gli oppover deg, mens jeg lot den våte tungespissen lage et vått spor fra ballene og helt opp til pikkhodet... Latt dråpen med precum treffe tungespissen, for å gni dråpen utover hele hodet med tunga....... Ville slikket meg rundt leppene for å gjøre dem myke og våte, og gapt over den harde, deilige pikken...Ville sukket av glede, kåtskap og vill lyst av å få kjenne deg i munnen min...



Frøydis

2 kommentarer:

  1. men hva om det er en jente som leser bloggen, da? :P

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg fantaserer om jenter og jeg, kjære deg ;D Kanskje jeg poster en jentefantasi snart?

    SvarSlett