lørdag 29. januar 2011

Fant noe som rystet meg litt på nett her....

Jeg er redd!
Av Anonym den 19/01/2011 - 14:32
Jeg har aldri hatt sex før! Jeg har heller aldri runket eller sugd en gutt, og har heller aldri blirr ingret av noen! Jeg gruer meg veldig til min første gang, jeg er livredd for at det skal gjøre syykt vondt! Jeg får inn tre fingre. Kan noen plis hjelpe meg?!! Kan noen plis fortelle meg om hvor vondt det blir???


Det første som slår meg, er litt panikk, er det SÅNN dagens ungdommer har det nå? At man SKAL yte?
Men jeg svarte hvertfall DETTE:


Hvorfor haster det slik med å ha sex da? Om du er redd, skal du HVERTFALL ikke ha sex enda?


Man skal ikke ha sex før man er klar for det, og tro meg, du VET når du er klar for det. Da er du så tent og kåt at du DRITER i hva konsekvensene blir, siden du TRENGER å ha noe i deg akkurat der og da! Du kommer til å være våt og KJENNE at du har lyst på den du skal ha sex med.


Om du får en kjæreste, bruk litt tid på å bli kjent med ham, ikke bare hopp til køys med en gang, og tro at han kommer til å elske deg livet ut. Snakk om sex med ham, og du vil helt sikkert bli overrasket over hvor stor pris han setter på dette.


Ikke dra på fest, drikk deg dritings, og så velge deg en gutt som skal få æren av å "avjomfruisere" deg. Da kommer du ikke til å være klar for sexen, og da kommer det til å være vondt. Ikke helt forferdelig vondt, men mye vondere enn det trenger å bli. Bli godt kjent med din egen kropp før du velger å ha sex.


Å runke en gutt er kanskje det mest naturlige å begynne med, og ta på ham og se hva som skjer når man kjæler med en gutt. Ikke vær redd for å si fra om du ikke vil, og ikke vær redd for å spørre ham hvordan han vil du skal gjøre det. Sett klare grenser for hva du syns er akseptabelt, og ikke gi deg i frykt for at han da blir lei og går. Da får han heller bare gå. Han er ikke verdt deg.


Suging kommer senere, og burde aldri være noe jenter skal føle seg forpliktet til å gjøre ved første samleie. Gutten skal opparbeide seg nok tillit og gjøre seg FORTJENT til å bli sugd ETTERHVERT SOM MAN BLIR KJENT! Dessuten er det få unge gutter som er særlig opptatte av å holde junior ren og luktfri til enhver tid, husk det.
Samtidig burde ingen jenter forvente å bli slikket ved førstegangs erfaring heller, men det ER en fin måte for en gutt å få ei jente til å slappe av og nyte på.


Det handler om så mye mer enn bare å putte pikken inn i ei mus for jentene. Jeg får ikke sagt dette nok til ungdommene: BRUK GOD TID!!


Det varierer veldig på hvor vondt det gjør første gang, fra jente til jente. Men om du bare er tent nok, våt nok, syns det er spennende og deilig, og du virkelig TENNER på gutten du skal debutere med, så kommer det til å gå helt fint.

Jeg følte bare et lite stikk i underlivet da min hinne brast. Det blødde litt en liten stund etterpå, men ikke så mye som en mensblødning, liksom. Mer som om du har fått et bittelite kutt i fingeren, og det pipler ut noen dråper blod. Men jeg var så tent og våt, at etter det første stikket, så ble det bedre og bedre med en gang.
Lykke til!



I cant stress this ENOUGH! Jenter, om dere er REDDE for å ha sex, da er dere ikke KLARE FOR Å HA SEX ENDA! Dere skal ikke ha sex fordi "alle de andre jentene i klassen min har hatt sex", eller "han kommer til å dumpe meg om jeg ikke lar ham få ta jomfruhinna mi"! Dere skal ha sex fordi dere er så KÅTE AT DERE IKKE GREIER Å LA VÆRE! Jeg tenker -JØSS, SMÅ MENNESKER, vis litt integritet og EGENSTYRKE! Har dagens unge jenter blitt tafatte nikkedukker som ikke tør å si fra? Jeg HÅPER virkelig ikke det?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar