torsdag 20. januar 2011

Hahaha, jeg ler meg skakk!

Hør på dette'a!




Mellom deg og Ninnik73
jasså..den typen som tar for deg??? :-) digg det da
20 jan 2011, 11:31 Ninnik73 Slett melding
Man må jo nyte livets goder mens man kan...eller? ;)
visst faen skal man det...hvorfor ikke... du skulle sittet på fanget mitt her nå...... holy diver på stereoen...og en iskald pils..nammis... kommer du????
20 jan 2011, 11:35 Ninnik73 Slett melding
Hehe, meh, øl og ølånde e'kke min deal ;)
skulle pussa tenna grundig før du kom da :-))) hva er din greie da??? kaffe og heimert.... eller du som ser litt goth ut,må vel være blodrød vin da ;-)) uggibuggi :-)
20 jan 2011, 11:42 Ninnik73 Slett melding
Drekker ikke :P Sjelden, hvertfall.
lynpingle :-)) ikke mere og si om det...og jeg som lager den sixpack holderen til tuborg glassflasker..kunne jo støtta litt da..hrrrmf
20 jan 2011, 11:47 Ninnik73 Slett melding
Bøtter ikke i meg alkohol bare fordi du kaller meg pingle, vennen. Driter en lang kabel i hva folk mener om den saken. Er jo faen ikke godt engang, hva faen skal jeg drekke for da? Meh...Fins annet man kan finne på istedet. ;)
hehe øl er digg uansett:-)) så det så...hva annet da?? du tenker vel ikke på bruk av en tunge feks????? grisejente :-)) knis
og det er forskjell på og drekka og kose seg........ føkk... :-)
20 jan 2011, 11:54 Ninnik73 Slett melding
Føkk sjæl:P
frekk og freidig????? hmm merker ikke noe til det her ass..... hihi erte erte erte
20 jan 2011, 11:59 Ninnik73 Slett melding
Oy, nå varru flink å provosere, altså :P Blir HELT sikkert frekkere nå ;)
hehehe :-) hvor frekk snakker vi om da??? tror ikke du har møtt en av mitt kaliber før ass.... som du sikkert ikke liker sjæl,tafatte mannfolk er kjipt...... vet hva jeg vil,og hvordan :-))) funnet ut det i senere tid.....du er vel som meg.selvtillut er bare digg........folk som står og ber om unskyldning er ikke noe for meg ass..... :-)
20 jan 2011, 12:09 Ninnik73 Slett melding
Fordi om JEG er frekk betyr ikke det at jeg vil ha frekke mannfolk. Men nå gidder jeg ikke svare deg mer. Have a nice one!
ååå??? vil ha bare pusegutter som er enig med deg???? hehehehe svake mennsker...kos deg med de ass....lar seg gjete rundt som en flokk med sauer.....ikke så frekk og freidig alikevel???? lett og se igjennom.... tragisk
20 jan 2011, 12:22 Ninnik73 Slett melding
Men jøss, erru stokk tett eller? Hvor har jeg skrevet at jeg vil ha pusegutter? Du er døll. Pell deg vekk.
naaaaa....... det er vel akkurat det du vil.... sånne som ikke sier imot :-))) lett og gjennomskue de som er ekte fetisher...du er ikke en av de :-))) liker de som ikke sier deg imot du :-)) bitch det du,ikke domina... l hehehehe litt forskjell....prøv og finn din egen ting...ikke som alle andre.... blir ikke det litt teit da??? lykke til med det ass :-)))
20 jan 2011, 12:29 Ninnik73 Slett melding
Jaja, men jeg er takk og pris ikke like tett som deg...hehe, jøss, hva faen feiler det deg'a? Får'u ståpikk av å være idiot, eller? "Å så lett å gjennomskue!" Å, så mongo vi er i huet...! Har ikke skrevet EN ENESTE PLASS at jeg er domina, braniac!
Du vet, det er bedre å holde kjeft å la folk TRO du er idiot, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvil ;) Enkelte tåler bare ikke en rejection, ass...! SÅ fin er du faen ikke, at du ALDRI har blitt avvist før, er du like idiot mot dem og, eller? Jeg liker ikke DEG, get over it. Jøss...
seff har jeg blit avvist...og tåler det :-)))men det er de sitt tap :-))) for en flott type jeg er :-))) senest i går slo jeg av en trekant...... feite kvinnfolk er ikke bra :-)) men skal vi heller si vi er uenig,og stoppe her???? ikke lyst og bli i dårlig humør nå ass...men kan fyre på skikkelig om du vil altså...ikke meg imot..men ikke i humør til det nå


Ahhh, du gjorde virkelig dagen min, Ninnik73!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar