fredag 28. januar 2011

Maybe I should lower my expectations...

Mellom deg og Jaktaren
Takk for besøket,en liten titt tilbake ;-)))

Det er godt og se en ung jente sette hypotetiske drommer ut i drift...

Livet er jo så mye plikter....
Jeg tror at det meste dreier seg om å være gode med hverandre...

En liten smask på stumpen.....
Klem XXXXX......
28 jan 2011, 05:08 Jaktaren Slett melding
Ja, ikke sant? Man må leve mens man kan, etterpå er det som kjent for sent.

Takker og neier pent for smasket på stumpen ;D

Klem, Frøydis
Hva tenker min (anonyme) unge venninde om livet videre???
28 jan 2011, 07:50 Jaktaren Slett melding
Tenker det blir herlig, som livet pleier å være? Man har det ikke verre enn hva man gjør det til selv, vettu ;)
Kjære lille Frøydis ;-)))

Hva tenker du nå???
28 jan 2011, 08:02 Jaktaren Slett melding
Er dette et intervju? Føler meg litt som Oddvar Braa her......:S
Livet har en begynnelse,en midtdel og en slutt...
Det er den delen i midten som skal fylles med sprell ;-)))
28 jan 2011, 08:17 Jaktaren Slett melding
Er dette egentlig en sånn spam-bot, eller.....?
Hva???

Tenkte ikke lengere en litt kontakt på nett jeg da.....

Du hørtes spennende og fordomsfri ut???
28 jan 2011, 08:29 Jaktaren Slett melding
Jojo, men for å flørte litt på nett med MEG, bør man være i stand til å få til en meningsfyllt samtale. Klisjeer funker dårlig.
Hei,en liten klask på stompen,er i ferd med å gjøre meg klisjeaktig???

Usikker på hva jeg gidder jeg nå...

Du bor alt for langt unna,du er for ung,du får primadonna nykker av enkel prat og du tør ikke vise ansiktet ditt.....

Hvem av oss føler du er den ærlige????
28 jan 2011, 08:44 Jaktaren Slett melding
Livet har en begynnelse,en midtdel og en slutt...
Det er den delen i midten som skal fylles med sprell ;-)))
DET var vel helst DEN klisjeen jeg hintet til JEG da.

Og kjære søte du....DU tok kontakt med MEG. Det er meg revnende likegyldig om du ikke "gidder mer", vennen. Neida, ingen primadonnanykker her, jeg bare lurte på om du er en sånn en som liker å høre lyden av sin egen stemme og ikke lar andre slippe til (i dette tilfelle synet av sine egne ord), siden det ikke kom ETT fornuftig svar på noe av det JEG spurte om. Alle "svarene" dine hadde absolutt ingen sammenheng med noe av det jeg skrev, ergo tillater jeg meg å si fra om at man burde være i stand til en meningsfyllt samtale om jeg skal gidde å flørte tilbake.

Og om jeg da er for ung, og bor for langt unna, hvorfor tok du så kontakt med meg i første omgang...? Er lov å tenke litt vettu, e'kke nok med bare et pent ytre.

Jøss, har jeg påstått noe sted at du er uærlig? Det var nytt for meg.

Vel vel, ha en riktig fin fredagskveld, mannen :) Lykke til videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar