fredag 18. februar 2011

Har etterspurt fantasier og blitt bønnhørt ;)))

Jeg har alltid drømt om å komme over en ekshibisjonist i skogen eller på stranden, på byen eller hvorsomhelst! En som er frekk nok til å vise seg fram for meg uten at jeg har lagt opp til det... Jeg hadde nok mest sannsynlig rødmet meg skakk, men herregud, så deilig det hadde vært!



MINE fantasier er alltid grove, alltid på kanten, og aldri like. Jeg har så mange at det blir vanskelig å trekke frem den absolutt villeste. Men må innrømme at jeg tenner svært på at kjæresten min nærmest tar meg med tvang... Ikke voldtekt, for han er øm og god, selvom han er voldsom og rå....



Men når han holder meg fast i håret, tvinger hendene mine i ro, og rykker av meg bukse og truse i ett røsk, stikker fingrene sine i meg, eller andre ting (han liker å putte rare ting i meg...) mens jeg forsøker å protestere, herregud...jeg blir så kåt at jeg stønner og klynker før han egentlig rekker å gjøre noe som helst. Han drar av meg klærne og sprer beina mine så langt fra hverandre det bare går, og nærmest hånende spør om jeg vil slikkes..han spør mange ganger, bare for å terge, og til slutt er jeg nesten desperat, jeg nesten griner av lyst og er så våt at jeg kommer nesten med én gang han rører klitten min med tunga! Mens jeg fremdeles rister av orgasmen, fukter han rompehullet og trykker seg inn, og protesterer jeg på hvilket hull han velger, blir det klask på stumpen. Egentlig er det litt skremmende, men jeg VET han ikke gjør meg noe vondt. Og han merker veldig godt hvis jeg mener alvor i mine protester. Man kan vel kalle det playrape.


Innsendt av Frida L.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar