torsdag 3. februar 2011

Love your enemies, it drives them crazy ;)))

Fra Turbopick:

din profil lover ikke hva ditt nick tilsier... ikke rekk i hvertfall... langtekelig og plagsomt lang.... si det en agng og ferdig i steden for det jeg vil kalle for direkte klagekjæringspråk...... ditt åpen bare budskap lå klart rimelig kjapt... du fortjener å høre i det langtekelig at du overdrev... så..... er det trettiårskrisa som har tatt deg... vent til førti før du oppfører deg som surpomp er mitt råd...


---


Hahaha! Takker for dagens latter ;D

Er du sur for at du ikke får napp, stakkars....:P

Kanskje du skulle forsøke å lære deg å skrive først, før du _prøver_ å fornærme noen, vennen ;) Du fremstår som en lavpanna idiot, men det visste du vel kanskje?

Jaja, hyggelig at du gidda å bli "sutrete" på mine vegne da, haha!

Å, btw, du er herved rapportert.

Ha en hyggelig kveld da, skrikerungen ;)
---

nei jeg er ikke sur, men oki.... jeg ble litt irritert ja. DEt pga lengden....... og jeg må beklage dersom jeg støtte deg.... jeg ville bare si at det var litt i lengste laget det du skrev....

*********************

Hahaha, for en DUST! "Din profil lover ikke hva ditt nick tilsier"??? Herregud, enhver som kan lese klarer vel å se at jeg ikke har lovt EN DRITT?


Her er profilen min på CC:


Hei hei! Nysgjerrig på hva dette er for noe :)

Er ei freidig lita frøken fra midt i Nord Trøndelag, sånn omtrent :) Over gjennomsnittet kåt og leken, men setter likevel pris på normal folkeskikk .
Sjekk gjerne ut sexbloggen min, www.freidigogfrekk.blogspot.com, tar imot alle tilbakemeldinger med takk :)))

Ellers er det jo moro å flørte litt da, elsker å nyte livet i alle former. Er bilfil, så kan man jo få det beste fra begge sidene av gjerdet, DET er deilig det ;)

Kanskje vi snakkes?

Awwwee, bare fem meldinger i døgnet, jo! :((( DET er tull det.
___________________________
Edit:
Bare lurer litt, er det manko på damer her, eller???? Hyggelig med brev altså, men om det står bare noen få ord i brevet ditt, blir det ikke besvart. Jeg har bare 5 meldinger i døgnet, jo! Og en ting til: Ble beskyldt for ikke å være "seriøs", siden jeg ikke ville treffe en kar her, men er det DET som er kravet for å være seriøs? At man MÅ treffe ALLE man får brev av? Nei takk! Ikke har jeg kysset av for treff, og ikke vil jeg reise land og strand rundt for å få truffet deg heller. Jeg er ikke her inne for å finne pulekompiser, det klarer jeg fint in real life. Jeg liker å prate litt og flørte litt uten at det nødvendigvis må bli så mye mer utav det.


Ser mange profiler her inne som er fyllt med bare sutring og klaging, "Stopp ukulturen inne på cupido", og "nå gidder jeg snart ikke være her inne lenger, for ingen tar kontakt"...! Jøss, får dere flere brev av sånt da? Jeg svarer den jeg VIL, NÅR jeg vil og hvis dere er så tragisk redde for ikke å få brev tilbake, så til h.... ikke send meg brev da? Er det så vanskelig, liksom? Ingen som liker sutredukker.

Grr, liksom! Dagens skjennepreken! ;)))


EDIT2:

Hahaha! Dagens leksjon var at jeg hadde for mye tekst i profilen min! Men herregud da, mann! Jeg skriver da for svingende så mye jeg vil i profilen min uten at DU har noe med det? Idiot. INGEN som tvinger deg til å lese den! Jøss, liksom!


Ellers setter jeg STOR pris på alle meldingene jeg får, de fleste er jo bare hyggelige, så klart :) Svarer etter beste evne, men bruk litt vett når dere skriver da, hmm?


Klem Frøydis.
***********************

Det er jo meldinger av denne typen som GJØR at teksten min blir lang, av hensyn til DEG, lilla gumman, så du slipper å kaste bort tid og energi på å skrive til en du ikke vil få svar fra!?? Jøss, blir nesten IMPONERT over hva enkelte får seg til å si, sårer det virkelig stolheten din SÅÅÅ jævlig om du ikke får svar fra AKKURAT DEN DU VIL HA, eller følte du deg virkelig SÅÅÅ truffet av det jeg skrev??? Var det det at jeg rapporterte deg, kanskje?  Hva faen feiler det folk'a? Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å OPPFØRE seg litt???

5 kommentarer:

  1. Oy, bruker "liksom" litt mye, tror jeg...:/ Liksom.

    SvarSlett
  2. Tja,
    kanskje du burde få en mer universell utforming av bloggen og profilen din, slik at den blir tilrettelagt for dyslektikere, folk med konsentrasjonsvansker og analfabeter?
    Jeg tror kanskje det er her problemet til Turbopick ligger. Han har nok veldig lyst til å være aktivt deltakende i samfunnsdebatten og livet generelt, men det er ikke så lett når hjernen ikke vil samarbeide.

    Så fra nå av synes jeg du skal skrive alle dine innlegg i stikkordsform. Eller tegne innleggene som en slags rebus.

    Skal bli spennende å lese romaner og aviser i framtiden, når disse blir universelt tilrettelagt :P

    SvarSlett
  3. Haha, nice touch! ;D Burde så absolutt det. Vel, får spørre om noen kan komme med noen brukbare tips, da! Kanskje Turbopick deler av sin kunnskap. Evt mangel på sådan....Ahem...

    Stikkordsform ja.
    Fredag.
    Møtte en fyr på bussen.
    Kom i prat.
    Avtalte å møtes senere.
    Tok en kaffe sammen.
    Ble kåte.
    Stakk hjem til meg og knulla.
    Analsex.
    Orgasme.
    God fredag.

    ;)

    SvarSlett
  4. Dette er lovende, men jeg synes kanskje fremdeles at du bruker for mange ord her. Men du er på rett vei :D

    SvarSlett